M.I.P. is dé partner in duurzame composiet opslagsystemen. Het bedrijf helpt zijn klanten de juiste keuzes te maken voor de opslag van hun kostbare producten.
Specifieke materie, die vraagt om de juiste vorm van communicatie. Een vorm die aansluit bij de bijzondere eigenschappen van deze tanks en silo’s en recht doet aan het onderscheidend vermogen van deze ambitieuze organisatie.
Heldere content
Duikend in de wereld van composiet opslagsystemen halen we verhalen op. Verhalen die technische informatie aansprekend maken voor de doelgroep en een sterke boodschap bevatten over de voordelen van composiet voor de opslag van producten. Composiet is sterk, duurzaam, corrosiebestendig, beter geïsoleerd, heeft minder condensvorming, een lagere CO₂-footprint en is licht van gewicht.
Kortom… hier weten wij wel raad mee.
Een sterk en strak plan
Daarom heeft Contentvorm naast een strategisch communicatieplan, een merkhuis en een middelenmix een contentplanning voor langere tijd gemaakt.
De nieuwsbrieven, folders, social media berichten, foto’s en bedrijfsvideo’s zijn enkele voorbeelden van uitgewerkte middelen waarin we de industrie op de hoogte stellen van de innovatieve ontwikkelingen bij M.I.P.
Ook het initiëren en begeleiden van publicaties in vak- en nieuwsmedia nemen we voor onze rekening. We zijn er trots op dat we M.I.P. in de communicatie van strategie tot en met de uitvoering mogen ondersteunen in het realiseren van de gestelde organisatiedoelstellingen.