Cultuur Breda groeit op LinkedIn

Relevante communicatie met de doelgroep

Zichtbaar zijn bij de doelgroep

Gemeente Breda bestaat uit verschillende afdelingen. Afdeling Cultuur merkte dat haar informatieverstrekking richting haar doelgroep een boost kon gebruiken. Maar tijd om de communicatie goed in te richten en lopende te houden was er niet.

Oké, aan de slag!

Contentvorm heeft het LinkedIn kanaal van CultuurBreda geoptimaliseerd en voert de communicatie uit.

Op de pagina wordt relevant nieuws gedeeld voor de sector. Subsidiegelden, werkbezoeken en vernieuwde kunst in de vrije ruimte zijn enkele voorbeelden van onderwerpen waarover is geschreven. 

De impact voor de klant?

Team Cultuur weet dat de communicatie goed geregeld wordt door Contentvorm wanneer iets gecommuniceerd moet worden en de werknemers van de afdeling kunnen zich dus weer volop focussen op hun kerntaken.

De impact van onze communicatieinspanningen op het kanaal?

Het kanaal is binnen drie maanden verdubbeld in het aantal volgers. Het bereik van de content is groter en er is veel meer engagement met de doelgroep. Meer mensen worden bereikt en ze weten ook hun weg beter te vinden naar gemeente Breda voor het aanvragen van bijvoorbeeld de juiste subsidie voor hun project.

Play Video
Play Video
Play Video
Play Video